Kantoor

https://oreon-properties.be/wp-content/uploads/2023/05/uw-specialist-in-1.jpg

In welk kantoor zit u binnenkort?

Ook na de coronapandemie en dankzij de explosie van online diensten en bedrijven blijft thuiswerken in de lift, maar een kantoorruimte blijft nog steeds onmisbaar voor het ontvangen van klanten of het tewerkstellen van werknemers. Bij het zoeken naar een geschikt kantoor zijn er wel een hele reeks elementen die u in acht moet nemen. Uw kantoor wordt namelijk het uithangbord van uw onderneming, waarbij het exterieur indruk kan maken op uw klanten en het interieur een gewenste werksfeer, die past bij de identiteit van uw onderneming, schept voor uw werknemers.

Oreon Properties beschikt over een extensieve databank met bedrijfsvastgoed waar u uw kantoor te huur of te koop kunt aanbieden, of waar u een kantoorruimte kan vinden die perfect aansluit op uw wensen.

Type kantoorgebouw

Eerst en vooral kan u al enkele criteria vooropstellen over het type kantoor waar u naar op zoek bent. Jonge start-ups houden hun vaste kosten best zo laag mogelijk en zijn het beste gebaat met incubators. Een advocatenkantoor verkiest dan misschien eerder een statig herenhuis. Bovendien is het altijd een goed idee om iets meer ruimte te voorzien dan u momenteel nodig hebt, om uw bedrijf de ruimte te geven om te groeien.

Isolatie- en beheerskosten

In tweede instantie is het heel belangrijk om te controleren of het bedrijfspand voorzien is van isolatie. Niet enkel thermische isolatie, maar ook akoestische isolatie is geen overbodige luxe. De verwarming van een ongeïsoleerd kantoor kan uw bedrijfskosten immers danig doen oplopen. Een kantoor waar de gebrekkige akoestiek de werknemers afleidt kost een bedrijf ook handenvol geld. Denk eraan dat oudere gebouwen vaak achterlopen op de hedendaagse isolatienormen. Houdt ook andere bedrijfskosten zeker in het achterhoofd bij het kiezen van uw burelen: het beheer van het gebouw, groenperken die onderhouden moeten worden, ramen en andere gemeenschappelijke ruimtes die schoongemaakt moeten worden, enz.

Een gemakkelijk bereikbaar kantoor

Tenslotte moet het nieuwe kantoor gemakkelijk bereikbaar zijn. Voorzie liefst een parking voor het comfort van uw klanten en werknemers, zorg ervoor dat u niet te ver ligt van opritten naar autosnelwegen en verifieer of er etensgelegenheden zijn in de buurt, indien mogelijk. Al deze factoren dragen bij aan het comfort van uw bureel.

Een kantoor kopen, huren, verkopen of verhuren

Gaat u in zee met Oreon Properties als uw vastgoedmakelaar, dan gaan wij voor u na welke kantoorruimtes aan uw verwachtingen voldoen. Wij gaan daarbij geen obstakel uit de weg en gaan zelfs praten met bewoners uit de omgeving om eventuele verborgen tekortkomingen aan je kantoorruimte op het spoor te komen. Deze transparante aanpak is kenmerkend voor al onze activiteiten als vastgoedmakelaar. Bent u eerder van plan een kantoor te koop of te huur aan te bieden? Ook dan kunnen wij u zeker van dienst zijn. Neem gerust contact met ons op.

Op zoek naar een kantoor?